طرز تهیه کوکی نوتلا + فیلم

طرز تهیه کوکی نوتلا + فیلم

کوکی نوتلا با ترکیبی از طعم شیرین و خوشمزه نوتلا و لذیذی کوکی، به یک ترکیب بی‌نظیر تبدیل می‌شود. این دسر سریع و ساده‌ای است که می‌توانید در هر زمانی لذت ببرید. در ادامه می‌توانید طرز تهیه این کوکی های لذیذ را بیاموزید.

طرز تهیه کوکی نوتلا + فیلم

کوکی نوتلا یک ترکیب بین دو محصول محبوب یعنی کوکی و نوتلا است. کوکی یک نوع شیرینی کوچک و محبوب است که معمولاً از ترکیب کره، شکر، آرد و تخم مرغ تهیه می‌شود. نوتلا یک برند معروف ایتالیایی است که یک نوع خامه‌ی بسیار خوشمزه و شکلات برشته‌شده است. این خامه ، که اصلی ترین مواد آن برنج و نوتلا است ، درون کوکی نوتلا قرار می‌گیرد.

نتیجه نهایی این ترکیب بین کوکی و نوتلا یک شیرینی بسیار خوشمزه و لذیذ است که در هر قاشق یا هر قسمتی که میخورید، همزمان با لطافت و نرمی کوکی، لایه‌ی شیرین و کرمی از نوتلا را تجربه می‌کنید. کوکی نوتلا می‌تواند به تنهایی یکی از بهترین ترکیب‌ها بین دو محصول محبوب باشد و به عنوان یکی از شیرینی‌های محبوب در میان علاقه‌مندان به کوکی و نوتلا محسوب می‌شود.

آموزش ویدویی طرز تهیه کوکی نوتلا

مواد لازم برای تهیه کوکی نوتلا

یک و نیم فنجان آرد سفید
یک قاشق چایخوری نمک
یک قاشق چایخوری وانیل
یک عدد تخم‌مرغ بزرگ
یک فنجان نوتلا (به دمای اتاق)
یک فنجان پودر قنادی


1- در مرحله اول تخم مرغ را بعلاوه نوتلا و وانیل یک در ظرف ریخته و آن ها را با همزن به خوبی مخلوط می کنیم. بعد از مخلوط کردن آرد و نمک را به موادمان اضافه کرده و سپس دوباره با همزن مواد را مخلوط می کنیم. دقت داشته باشید که این کار تا زمانی که مواد به خوبی هم بخورد باید انجام شود.
2- پس از آماده شدن مواد ، آن را داخل سلفن ( مانند ویدیو ) به مدت نیم ساعت در یخچال گذاشته و به آن استراحت می دهیم. بعد از نیم ساعت آن را خارج کرده و گلوله های 10 گرمی درست می کنیم. تمامی توپ های کوچکی که درست کردیم را داخل پودر قند مخلوط میکنیم و در داخل سینی فر با فاصله می چینیم.
3- دقت داشته باشید که فر را از قبل گرم کرده باشید. در فر های برقی دما بر روی 170 درجه و در فر های گازی دما را 180 درجه قرار می دهیم. سپس آن را به مدت 10 دقیقه پخت میکنیم.
4- در ویدیو مقداری شکلات سکه ای را ذوب کردیم تا برای دیزاین کوکی هامون ازش استفاده کنیم.