طرز تهیه کیک کشمش و گردو + فیلم

طرز تهیه کیک کشمش و گردو + فیلم

در این ویدیو، مراحل تهیه کیک کشکمش و گردو به شیوه‌ای ساده و قدم به قدم توضیح داده شده است. از انتخاب مواد اولیه تا مخلوط کردن و پختن کیک، همه جزئیات به دقت بیان شده‌اند. شما با این آموزش، قادر به ایجاد یک کیک خانگی مختصر و با طعمی منحصر به فرد خواهید بود. با استفاده از موارد ساده و موجود در آشپزخانه، می‌توانید لحظات شیرین و خاصی را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. آموزش ویدیویی تهیه کیک کشکمش و گردو، یک راهنمای عالی برای افرادی است که به دنبال تجربه‌ی جدید در هنر آشپزی هستند.

طرز تهیه کیک کشمش و گردو + فیلم

آموزش ویدیویی تهیه کیک کشکمش و گردو در خانه

کیک کشمکش و گردو یک نوع کیک خوشمزه است که معمولاً در تهیه کیک از آرد، شیر، روغن، قند، تخم مرغ و وانیل استفاده می‌شود. اما این نوع کیک با اضافه کردن موادی مانند کشمش و گردو به مواد اصلی تهیه می‌شود. این ترکیب مواد باعث می‌شود که کیک دارای طعم و عطری خاص و متفاوت باشد. کیک کشمکش و گردو معمولاً در جشن‌ها و میهمانی‌ها سرو می‌شود و مورد پسند بسیاری از افراد قرار می‌گیرد.

نحوه تهیه کیک کشمکش و گردو در خانه

مرحله اول 
برای درست کردن این کیک اول تخم مرغ هایمان را میشکونیم و سپس با همزن برقی آن ها را هم میزنیم. زمانی که از لختگی دراومد شکر را بهش اضافه می کنیم. سپس در حدی هم میزنیم که مواد سفید رنگ و کش دار شود.
مرحله دوم
سپس به درون ظرف خود روغن مایع اضافه میکنیم. نمک را به آرد اضافه کرده و آرد را در چند مرحله ( مانند ویدیو ) به موادمان اضافه میکنیم و مواد را به صورت دورانی مخلوط میکنیم.
مرحله سوم
 در نهایت گردو و کشمش را به موادمان اضافه می کنیم و خوب آن را هم می زنیم که به صورت کامل مخلوط شوند. پس از آماده کردن مواد ، آن را در فر از قبل گرم شده قرار می دهیم. دقت داشته باشید که درجه فر را 180 درجه و به مدت تقریبی 20 الی 25 دقیقه آن را پخت کنید. همچنین قالب خود را از قبل چرب و آرد پاشی ( مانند ویدیو ) کرده باشید.